Verzendopties instellen


wanneer jij klikt op de link "Opties..." verschijnt een dialoogvenster, zoals hier links staat afgebeeld.


Je kunt dit dialoogvenster verslepen met de muis. In het venster kan jij een uitgestelde verzending instellen. Hiermee wordt het e-mail bericht pas verzonden als de ingestelde datum en tijd zijn verstreken.


Daarnaast kan jij het bericht als urgent markeren. De ontvanger krijgt een signalering te zien dat jouw bericht als dringend moet worden beschouwd.


Soms is het gewenst om een bevestiging van ontvangst te krijgen als je een e-mail heeft verstuurd.

Je kunt hiervoor de optie aankruisen. Echter, de ontvanger bepaalt zelf of hij/zij aan jou een ontvangstbevestiging wilt terugsturen. Er is dus geen garantie dat je altijd een leesbevestiging terugontvangt.


Archiveren bij Klanten en Leveranciers

Een unieke eigenschap van TRADIUM Mail is de mogelijkheid om verzonden berichten direct te archiveren in een van de logboeken van de klantenkaart, c.q. leverancierskaart. Je kunt een bericht tegelijkertijd archiveren bij de Klant en Leverancier. Hierbij kan jij een keuze maken uit een van de drie standaard logboeken of een zelf ingesteld logboek.


Wanneer het e-mail bericht succesvol is verzonden, wordt het bericht toegevoegd aan het logboek.

TradiumTech.nl is voor de technische ondersteuning van Tradium Business Software, kijk op www.tradium.nl voor meer informatie.